Стотици хиляди доволни клиенти

Рекламации

Не се притеснявайте, ние със сигурност няма да ви създаваме неприятности, с нас можете да бъдете сигурни, че се стремим към удовлетворение на вашата рекламация. Това ще бъде още една обратна връзка за нас, за да подобряваме непрекъснато нашите услуги.

reklamace-topВсяка рекламация е важна за нас, за да се развиваме постоянно.

Ако все пак нещо се обърка

Винаги правим всичко възможно, но винаги нещо може да се обърка, много съжаляваме, че сте намерили нещо, от което не сте доволни.

  1. Липсва ви нещо в пакета

    Ако боя, четка или част от рамката липсват, изпратете ни имейл какво точно липсва и ние веднага ще ви изпратим липсващата част.

  2. Четките ви се протриват

    Ако косъмчетата на четките се огънат протрият, просто ги „подстрижете“ умело и можете да продължите да рисувате. Ако четките са износени така, че дори и това не помага, изпратете ни рекламация и ние ще ви изпратим нови четки.

  3. Цветовете са различни от оригинала

    Цветният образец е само примерен. Цветовете на образеца може да не съвпадат с цветовете на картината. Цветовете на мастилата при печатане върху хартия може да имат различни нюанси в сравнение с акрилните бои върху платното. На нашия уебсайт в детайла на всеки продукт ще намерите по-точен образец, откъдето можете да го изтеглите.

  4. Цветовете са различни от компютърните

    Всеки монитор работи с различна технология, така че цветът може да бъде наистина различен. Затова е необходимо да проверите калибрирането на вашия монитор.

  5. Контурите (линиите) са твърде тънки и номерата не са четливи

    Ако линиите биха били твърде дебели и номерата биха изпъквали много, нямаше да можете да ги покриете с боя. Това може да е проблем, особено при по-светли нюанси.

  6. Линиите не могат да бъдат покрити

    Ако не можете да покриете линиите с боя, препоръчваме да нанесете 2 или повече слоя. Обикновено поставяме във всеки пакет достатъчно боя, за да покрие перфектно всички линии.

  7. Имате нужда от номериран образец

    Когато започнете да рисувате, вече не можете вече да видите какви номера са били първоначално в дадено поле и може лесно да загубите представа. Ако искате да ви изпратим това, което е отпечатано върху платното, също и отпечатано на хартия, не се колебайте да се свържете с нас на info@zuty.bg

  8. Номерата излизат извън ръба на рамката

    Това не е грешка. Ако номерата излизат извън рамката, това е правилно, картината трябва да има припокриване.

  9. Боите съхнат много бързо

    Ако боите изсъхват бързо, навлажнете ги, обикновена вода ще бъде достатъчна. Само малко, не прекалявайте, за да не загубят цвета си. Използваме висококачествени акрилни бои, които не би следвало да изсъхват. Но ако въпреки това нещо не е наред, пишете ни и ние ще ви изпратим нови бои.

  10. Боите не достигат за цялата картина

    Това не би трябвало да се случва, защото ние изпращаме такова количество бои, че да стигнат за завършване на картината. Ако случайно има такава ситуация, просто се свържете с нас и ние веднага ще ви изпратим допълнително необходимите бои.

  11. Пратката не е пристигнала навреме

    Ако става въпрос за картина по собствена фотография, не е възможно да се определи точно кога ще пристигне пратката. Зависи и от това дали първият проект е бил одобрен от вас или са се наложили промени. Освен това не можем да повлияем на превозвачите, които понякога удължават времето за доставка.

  12. Искате да смените картината

    Изтеглете формуляра за отказ и ни го изпратете по имейл заедно с вашата заявка за смяна на картината. Можете да изтеглите формуляра от ТУК или в имейла за потвърждение на поръчката. След това изпратете картината на адреса по-долу. Ако става въпрос за картина по собствена фотография, не можете да се откажете от договора и да замените картината с друга. По-подробна информация можете да уточните с клиентския център.

За да ускорите уреждането на рекламацията, попълнете онлайн формуляра със следната информация:

  1. Номер на поръчката

    Номера на поръчката ще намерите във фактурата, изпратена на вашия имейл

  2. Наименование на продукта

    Напишете наименованието на продукта, който сте поръчали

  3. Размер на продукта

    Напишете ни размера на продукта, който сте поръчали

  1. Описание на дефекта

    Подробно опишете дефекта, който е започнал да се проявява и е причината за рекламацията

  2. Направете снимка на продукта

    Направете снимка на продукта и моля, изпратете ни заедно със снимката и информация какво не е наред

  3. Как е възникнал проблемът?

    Опитайте се да опишете как е възникнал проблемът

Формуляри за рекламация

Също така изтеглете формуляра за предявяване на рекламация, попълнете го и го изпратете на info@zuty.bg заедно с указанията, споменати по-горе info@zuty.bg

Във връзка с Вашата рекламация ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро, като използваме контактите, посочени в изпратения от Вас Формуляр за предявяване на рекламация. По същия начин ще ви информираме и за напредъка и начина на уреждане на рекламацията.

Отдел за рекламации

Адрес за рекламации
Западна промишлена зона бул | Pactic
Frogman (27378)
3-ти март 44
7000 Русе, Bulgaria